Wednesday 1 June 2011

Cara-Cara Menyertai Program Ini

Segala urusan boleh dilakukan secara online, walau di mana anda berada dan pada bila-bila masa.


Jika Anda memilih Pakej Bukan Ahli – RM398 / RM796

  1. Buat bayaran mengikut harga pakej yang anda pilih .
  2. Sms bukti pembayaran (Tarikh, Masa, Amaun) kepada saya Pn. DELAILA di 010-2189556
  3. Selepas pengesahan pembayaran dibuat, anda akan terima Activation Code & Top-up Code daripada saya melalui sms; selepas itu boleh lah anda register Anak anda & Diri anda (Parent);
atau
  1. Jika anda ingin saya registerkan Anak anda & Diri anda (Parent), sila sms kepada saya maklumat berikut:  Nama Penuh Anda, No. KP,  Alamat, Poskod, Hp No, Parent ID, Nama Anak, Child ID, Umur, Darjah/ Tingkatan, & Nama Sekolah.
Jika Anda memilih Pakej Ahli (Usahawan) – e-User Premium (RM796) / e-Partner Premium (RM2,488) / e-Entrepreneur Premium (6,888) Premium
  1. Buat bayaran mengikut harga pakej yang anda pilihIsi Borang Credit Card Authorization, jika anda ingin buat bayaran menggunakan credit card – <klik sini> untuk download borang.
Kosongkan pada bahagian “… for K-Dollar under username __________.”
  1. Isi Borang SAP Fast Start – <klik sini> untuk download borang. Kosongkan pada bahagian “Sponsor’s Name, Sponsor’s User Name, FSB Direct Sponsor ID, FSB Placement Sponsor ID”.
  1. Hantar borang tersebut beserta dengan salinan yang dikehendaki dan bukti pembayaran, kepada saya Pn. DELAILA samada melalui  email ke delailaadam@gmail.com.
  1. Selepas pengesahan pembayaran dibuat, anda akan terima Kad Portal Activation & Top-up melalui pos express dlm tempoh 1 – 3 hari bekerja.
  1. Jika anda membeli Pakej e-Entrepreneur, anda akan terima Brochure & CD melalui pos express dlm tempoh seminggu hari bekerja.
  1. Kemudian, saya akan email kepada anda:
    1. Panduan untuk Activate Portal Score A Programme™
    2. Panduan untuk Register sebagai Usahawan
    3. Slides mengenai Produk
    4. Slides mengenai Pelan Pemasaran


Tunggu… ada lagi…
tunggu
Kami akan berkongsi STRATEGI menjalankan bisnes ini, antaranya bagaimana nak dapat RM30,000 sebulan dalam masa 3 bulan, dan bagaimana nak cepat jadi Crown Manager.
Secara ringkasnya STRATEGI tersebut adalah:
Strategi 747, Buat Langkah 1 dalam masa 2 minggu, Langkah 2 dalam masa 2 minggu, Kemudian Duplikasi.
Ya… semudah itu! Ianya terlalu mudah sehinggakan ramai orang akan fikir, “Takkan la semudah tu…” tapi ya, memang semudah tu… Strategi ini akan menjadi begitu mudah jika anda IKUT SISTEM yang kita telah sediakan. Anda hanya perlu tiru sahaja apa yang kami lakukan, iaitu apa yang orang berjaya terdahulu lakukan.
Untuk mengetahui STRATEGI tersebut dengan lebih cepat, mudah & jelas:
Jemput datang ke Preview/ Seminar Usahawan Wave ke-5 (SUW5). Tempah tempat ke SUW5 sekarang, kerana… jika tidak tempah sekarang, kesemua tempat akan penuh pada bila-bila masa. Anda akan terlepas peluang keemasan pada minggu ini… terpaksa menunggu minggu berikutnya. Time is money! Ayuh jangan buang masa lagi…
Sertailah sekarang…
sertai
Dengan kesemua kebaikan SAP ini, adakah anda masih tidak MAHU mengambil tindakan sekarang?
Adakah anda masih nak anak-anak anda/ pelajar ketinggalan dalam pelajaran & anda ketinggalan dalam RM?
Jangan ragu2 lagi, sertailah SAP sekarang!
Jangan biarkan anak-anak anda/ pelajar ketinggalan di dalam pelajaran…
Jangan biarkan anda ketinggalan di dalam RM…

No comments:

Post a Comment